Ce inseamna „branding”? Ce reprezinta de fapt acest concept? Cat de importanta este imaginea unei companii pe piata? Cum se constuieste aceasta imagine? Si, mai ales, cum se mentine? Cat valoreaza de fapt imaginea unei companii? Poate fi considerata o valoare intinseca? Cand este indicat sa facem „re-branding”? Care sunt beneficiile unei campanii de „re-branding” ? Dar riscurile?

Sunt cu siguranta intrebari pe care fiecare persoana de marketing si fiecare manager al unei companii si le-a pus la un moment dat. Vrem sa va ajutam sa gasiti raspunsul la aceste intrebari. Un seminar care de adreseaza atat persoanelor din domeniul marketing, dar si factorilor de decizie dintr-o companie si care isi propune sa va echipeze cu toate informatiile necesare pentru a fi in masura sa evaluati singuri valoarea imaginii companiei dvs. Si va vom arata ce tehnici puteti sa utilizati pentru a creste aceasta valoare. Veti avea la indema instrumentele necesare pentru evaluare, dar si pentru a decide daca este sau nu necesar un „re-branding” in cazul companiei dvs. Va vom ajuta sa aveti in vedere toate argumentele „pro” si „contra” unei campanii de re-branding, va vom impartasi din experienta altor companii, astfel incat sa fiti in masura sa evaluati corect benficiile si risurile unei asemenea actiuni.

In activitatea noastra am organizat de multe ori evaluari ale imaginii unor companii si „re-branding-uri”; ne dorim sa va fim de folos, permiteti-ne sa va demonstram!