Cu siguranta ati auzit de nenumarate ori (sau poate inca nu) notiunea celor „5P”, dar oare este intotdeauna clar care sunt acestia? Si daca stim conceptul teoretic, totusi, cum aplicam teoria in practica?Este vreunul din cei 5 P mai important decat altul? Daca da, pe care dintre cei 5 P ar trebui sa ne concentram?

Un seminar inter-activ, bazat pe o combinatie echilibrata de teorie si de exemple practice, care isi propune sa aduca mai multa claritate asupra celor 5P si a interdependentei dintre acestia. Cu siguranta nu vom obtine niciodata rezultate spectaculoase cu un produs foarte bun, daca acesta nu este promovat corespunzator si daca mesajul in legatura cu avantajele produsului respectiv nu ajunge la consumatorul final. Dar este oare suficient? Bineinteles ca nu. Va vom dezvalui o serie de interdependente si legaturi intre cei 5 P astfel incat sa nu neglijati nici un aspect atunci cand lansati un nou produs sau cand revedeti cei 5 P ai companiei dumneavoastra.

Avem o experienta de peste 20 de ani in gestionarea celor 5P si dorim sa va dezvaluim ce am experimentat pe parcursul carierei noastre. Ne dorim sa va fim de folos, permiteti-ne sa va demonstram!