Echipa All To Know este pregătită să ofere consultanță în următoarele domenii:

  • HR
  • Marketing și PR
  • Project Management
  • Comunicare și Employer Branding
  • Management Baze de date

Human Resources

Elaborarea principalelor procese și politici de HR care să asigure fundamentul cel mai potrivit pentru punerea în practică a strategiei organizaționale.

  • Recrutare
  • Evaluare (implementare a procesului, design sau update de proces)
  • Politică de promovare
  • Politică de talente și resurse cheie
  • Stabilirea pozițiilor cheie și a planurilor de succesiune
  • Restructurare; reorganizare; dezvoltare sau restrângere de activitate
  • Reținere și loializare
  • Comunicare și employer branding
  • Politică de exit

Elaborare KPI de tip HR și corelare cu KPI de business

  • Stabilirea KPI de HR la nivel organizațional
  • Asigurarea înțelegerii acestora la nivelul echipei de HR
  • Prezentarea și validarea KPI-ilor propuși cu managerii fiecărei structuri din organizație
  • Stabirea targetului pentru fiecare KPI și asumarea acestora de către managerii din organizație
  • Stabilirea principalelor metode de a atinge targetul propus
  • Analiza bunelor practici în domeniu și selectarea celor potrivite tipului de business
  • Analiza periodică a KPI-ilor stabiliți și revizuirea metodelor de a atinge targetul

Procese de învățare și dezvoltare a competențelor

  • Design și implementare de planuri de training
  • Design și implementare de programe complexe de training
  • Planuri individuale de dezvoltare
  • Planuri de dezvoltare pentru categorii specifice de joburi
  • Analiză și feedback pentru tipuri specifice de competențe
  • Alinierea principalelor procese de învățare (induction, procese de knowledge management pe fiecare domeniu de activitate, continuous improvement, programe dedicate dezvoltării manageriale, etc)
  • Programe de eficientizare și coaching
  • Crearea unui pool de coach-i interni

Harta competențelor și Knowledge Management

  • Analiza profilelor pe fiecare nivel din piramidă organizațională
  • Stabilirea profilelor standard pentru fiecare nivel din organizație
  • Stabilirea nivelelor din piramidă organizațională
  • Analiza competențelor pe fiecare nivel corelarea cu matricea posturilor
  • Stabilirea criteriilor de trecere de la un nivel la altul
  • Corelarea cu etapele de dezvoltare de la un nivel la următorul
  • Structurarea și elaborarea principalelor planuri de dezvoltare
  • Stabilirea piramidei target conformă cu strategia de dezvoltare
  • Comunicarea la nivel organizațional a matricei de posturi, a piramidei organziationale și a planurilor de dezvoltare

Employee Value Proposition

  • Analiză
  • Design
  • Comunicare
  • Implementare