Echipa All To Know este pregatita sa ofere consultanta in urmatoarele domenii:

All To Know pune la dispozitia dumneavoastra experti cu peste 20 de ani experienta si rezultate de succes in urmatoarele domenii:

  • HR
  • Marketing si PR
  • Project Management
  • Comunicare si Employer Branding
  • Management Baze de date

Human Resources

Elaborarea principalelor procese si politici de HR care sa asigure fundamentul cel mai potrivit pentru punerea in practica a strategiei organizationale

  • Recrutare
  • Evaluare (implementare a procesului, design sau update de proces)
  • Politica de promovare
  • Politica de talente si resurse cheie
  • Stabilirea pozitiilor cheie si a planurilor de succesiune
  • Restructurare; reorganizare; dezvoltare sau restrangere de activitate
  • Retinere si loializare
  • Comunicare si employer branding
  • Politica de exit

Elaborarea de KPI de tip HR si corelarea acestora cu KPI-i de business

  • Stabilirea KPI de HR la nivel organizational
  • Asigurarea intelegerii acestora la nivelul echipei de HR
  • Prezentarea si validarea KPI-ilor propusi cu managerii fiecarei structuri din organizatie
  • Stabirea targetului pentru fiecare KPI si asumarea acestora de catre managerii din organizatie
  • Stabilirea principalelor metode de a atinge targetul propus
  • Analiza bunelor practici in domeniu si selectarea celor potrivite tipului de business
  • Analiza periodica a KPI-ilor stabiliti si revizuirea metodelor de a atinge targetul

Employee Value Proposition

  • Analiza
  • Design
  • Comunicare
  • Implementare

Harta competentelor si Knowledge Management

  • Analiza profilelor pe fiecare nivel din piramida organizationala
  • Stabilirea profilelor standard pentru fiecare nivel din organizatie
  • Stabilirea nivelelor din piramida organizationala
  • Analiza competentelor pe fiecare nivel corelarea cu matricea posturilor
  • Stabilirea criteriilor de trecere de la un nivel la altul
  • Corelarea cu etapele de dezvoltare de la un nivel la urmatorul
  • Structurarea si elaborarea principalelor planuri de dezvoltare
  • Stabilirea piramidei target conforma cu strategia de dezvoltare
  • Comunicarea la nivel organizational a matricei de posturi, a piramidei organziationale si a planurilor de dezvoltare

Procese de invatare si dezvoltare a competentelor

  • Design si implementare de planuri de training
  • Design si implementare de programe complexe de training
  • Planuri individuale de dezvoltare
  • Planuri de dezvoltare pentru categorii specifice de joburi
  • Analiza si feedback pentru tipuri specifice de competente
  • Alinierea principalelor procese de invatare (induction, procese de knowledge management pe fiecare domeniu de activitate, continuous improvement, programe dedicate dezvoltarii manageriale, etc)
  • Programe de eficientizare si coaching
  • Crearea unui pool de coach-i interni