In majoritatea organizatiilor in topul piramidei ierarhice sta top managementul , in organizatiile “ lean” intotdeauna vor fi clientii si partenerii de business intrucat acestia definesc valoarea, creaza cererea si trag semnalul care determina ratiunea de a fi a fiecarui job. Nivelul urmator in piramida este asignat angajatilor care intra in contact cu clientii si partenerii de business, cei care pot identifica cel mai bine nevoile acestora. Responsabilitatea managementului executiv este definirea obiectivelor strategice si stabilirea unor constante. Rolul managementului este acela de a traduce si comunica scopul, strategia si scopurile organizationale la nivelul echipelor si, ori de cate ori este nevoie, la nivel individual. Managementul trebuie sa elimine barierele, sa stabilizeze procesele si sa sustina angajatii in dezvoltarea lor astfel incat sa-si asume o permanenta perfectionare.

Un principiu major al organizatiilor de tip lean este respectul pentru oameni. Fiecare om poseda o colectie unica de experienta si potential si poate aduce o contributie distinctiva. Rezolvarea cross-functionala a problemelor nu se poate face decat in deplin respect al competentelor si experientei fiecarui membru din echipa, la toate nivelele organizationale.

Training-ul pe care il propunem atinge cele mai importante principii ale lean managementului prin exercitii practice si metode maieutice care faciliteaza invatarea si sustine interesul. Lean Management este nu doar o formare de doua zile, ci un bun castigat pentru cultura organizationala.

Target : middle si top management

Obiective :

  • Crearea unor comportamente proactive care se bazeaza pe : constanta obiectivelor, respectul pentru oameni, continua perfectionare
  • Disciplina in identificarea si rezolvarea problemelor
  • Ascultarea si intelegerea “Vocii Clientului”
  • Realizarea sarcinilor fara a fi nevoie de revenire pentru a obtine o calitate mai buna « quality at source »
  • Constientizarea proceselor interdependente

Mijloace :

  • Notiuni teoretice de lean management
  • Studii de caz
  • Jocuri de rol
  • Jocuri de echipa care faciliteaza invatarea si constientizarea conceptelor introduse

Follow up :

  • La 60 de zile dupa finalizarea training-ului
  • Analiza si feedback detaliat pentru fiecare persoana care a participat la formare
  • Recomandari individuale si de echipa