Ce sta la baza unei strategii de succes? De ce unele companii reusesc in conditii de criza si altele esueaza? Ce le face sa fie diferite? Ce strategii adopta aceste companii? Cat de mult din strategia unei companii se bazeaza pe marketing? Este intotdeaunea un mediu economic dificil un motiv pentru rezultate mai slabe?   Exista strategii de succes care pot aduce plus valoare companiei chiar in conditii de piata dificile?

Va oferim un seminar care se adreseaza in special managerilor din domeniul marketing si care isi propune sa va prezinte diverse tipuri de strategii de marketing aplicabile in contexte economice diferite. Va vom demonstra cu exemple concrete de ce unele companii au reusit nu numai sa supravietuiasca in conditii economice dificile, dar chiar sa gaseasca noi surse de venit, de crestere si diversificare a activitatii. Va vom ajuta sa intelegeti cum se construieste o strategie de succes si care sunt elementele cheie de care trebuie sa tineti cont atunci cand construiti o strategie pentru compania dvs. Mai mult, va vom demonstra ca o strategie pe hartie poate avea succes, dar va fi cu siguranta un esec daca nu este urmarita, analizata pe parcurs si, uneori, revizuita. Va vom arata cum sa faceti toate aceste lucruri pentru a fi in masura sa implementati rapid in cadrul companiei dvs. strategii de succes.

Avem o experienta de peste 20 de ani in pozitii manageriale, am experimentat diverse strategii, de lansare, de dezvoltare, de criza, de relansare etc., ne dorim sa va fim de folos, permiteti-ne sa va demonstram!