5S SORT, SET in order, SHINE, STANDARDIZE, SUSTAIN

Visual management are ca baza implementarea celor 5S nu doar pentru ca aduc un plus de ordine in activitate, dar mai ales pentru ca 5S creste constientizarea asupra proceselor de business, identifica sursele de “risipire”, si oportunitatile de a imbunatati.

Odata implementat 5S, pasul urmator este afisarea informatiilor relevante care trebuie sa fie cunoscute si impartasite la nivelul echipei, fara a fi nevoie sa fie solicitate in mod specific.

Factorii importanti in visual management sunt : proximitatea ( locarea furnizorului de informatie fata de cei care au nevoie propriu-zisa de informatie) si complexitatea (cantitatea de informatie care este comunicata).

Definitoriu in Visual Management este crearea unui “standard work” ceea ce faciliteaza identificarea rapida a elementelor si conditiilor non-standard care nu aduc valoare si irosesc resurse.

Oamenii au nevoie sa stie cum este masurat ceea ce fac si impactul actiunilor individuale si de echipa pentru a-si mentine si imbunatatii standardele de aceea trebuie sa aiba permanent acces la informatie in timp real. E important insa sa stim ce tip de informatie trebuie sa furnizam, unde, cand si cum trebuie ea comunicata astfel incat impactul sau sa fie pozitiv si sa determine continua perfectionare, chiar aceste lucru sunt prezentate in cursul pe care « All To Know » il pregateste pentru dumneavoastra.

Obiective :

  • Mai buna stabilitate si predictibilitate a proceselor
  • Asumarea succeselor si a esecurilor la nivel individual si de echipa
  • Stimularea sentimentului de apartenenta si constientizarea rolului individual in echipa
  • Mai buna indentificare a problemelor si a oportunitatilor de solutionare
  • Mai buna comunicare in echipa
  • Curba de invatare mai mica pentru angajatii noi

Mijloace :

  • Notiuni teoretice de visual management
  • Studii de caz
  • Jocuri de rol
  • Jocuri de echipa care faciliteaza invatarea si constientizarea conceptelor introduse

Follow up :

  • La 60 de zile dupa finalizarea training-ului
  • Analiza si feedback detaliat pentru fiecare persoana care a participat la formare
  • Recomandari individuale si de echipa