Echipa All To Know este pregătită să ofere consultanță în următoarele domenii:
- HR
- Marketing și PR
- Project Management
- Comunicare și Employer Branding
- Management Baze de date
Human Resources
Elaborarea principalelor procese și politici de HR care să asigure fundamentul cel mai potrivit pentru punerea în practică a strategiei organizaționale.
- Recrutare
- Evaluare (implementare a procesului, design sau update de proces)
- Politică de promovare
- Politică de talente și resurse cheie
- Stabilirea pozițiilor cheie și a planurilor de succesiune
- Restructurare; reorganizare; dezvoltare sau restrângere de activitate
- Reținere și loializare
- Comunicare și employer branding
- Politică de exit
Elaborare KPI de tip HR și corelare cu KPI de business
- Stabilirea KPI de HR la nivel organizațional
- Asigurarea înțelegerii acestora la nivelul echipei de HR
- Prezentarea și validarea KPI-ilor propuși cu managerii fiecărei structuri din organizație
- Stabirea targetului pentru fiecare KPI și asumarea acestora de către managerii din organizație
- Stabilirea principalelor metode de a atinge targetul propus
- Analiza bunelor practici în domeniu și selectarea celor potrivite tipului de business
- Analiza periodică a KPI-ilor stabiliți și revizuirea metodelor de a atinge targetul
Procese de învățare și dezvoltare a competențelor
- Design și implementare de planuri de training
- Design și implementare de programe complexe de training
- Planuri individuale de dezvoltare
- Planuri de dezvoltare pentru categorii specifice de joburi
- Analiză și feedback pentru tipuri specifice de competențe
- Alinierea principalelor procese de învățare (induction, procese de knowledge management pe fiecare domeniu de activitate, continuous improvement, programe dedicate dezvoltării manageriale, etc)
- Programe de eficientizare și coaching
- Crearea unui pool de coach-i interni
Harta competențelor și Knowledge Management
- Analiza profilelor pe fiecare nivel din piramidă organizațională
- Stabilirea profilelor standard pentru fiecare nivel din organizație
- Stabilirea nivelelor din piramidă organizațională
- Analiza competențelor pe fiecare nivel corelarea cu matricea posturilor
- Stabilirea criteriilor de trecere de la un nivel la altul
- Corelarea cu etapele de dezvoltare de la un nivel la următorul
- Structurarea și elaborarea principalelor planuri de dezvoltare
- Stabilirea piramidei target conformă cu strategia de dezvoltare
- Comunicarea la nivel organizațional a matricei de posturi, a piramidei organziationale și a planurilor de dezvoltare
Employee Value Proposition
- Analiză
- Design
- Comunicare
- Implementare