Eficiență

Cunoaștem nevoia de rezultate imediate.

Efficax

Cunoaștem nevoia de rezultate imediate, înțelegem presiunea lui ACUM și stim că ceea ce obținem trebuie să dureze și să producă efecte pozitive pe termen lung.

Efficax provine din limba latină și înseamnă eficiență. Vă propunem prin acest program un concentrat de informație cu ajutorul căreia să puteți identifica metodele rapide și potrivite contextului de business pentru a ajunge la rezultate valoroase, cu minimum de costuri operaționale, procese fluente și comunicare adaptată.

Principalele beneficii:

  • Dezvoltarea competențelor interne care să permită îmbunătățirea continuă;
  • Creșterea satisfacției angajaților;
  • Dezvoltarea business-ului;
  • Îmbunatățirea satisfacției clienților.

Prin Efficax  veți reuși să simplificați fluxuri și procese care să permită eliberarea unor resurse și realocarea lor în alte zone necesare dezvoltării business-ului. Fără investiții suplimentare, punând în aplicare lucruri relativ simple, veți putea reduce costurile fluidizând procesele, veți reduce timpii de așteptare, veți reuși să vă concentrați pe vocea clientului care va duce la un câștig real în volum și calitate.

Programul este un mix de consultanță și training care vă va ajuta să analizați corect contextul specific de business, detaliind procesele esențiale și liniile de dezvoltare, identificând KPI-i și targetele reprezentative. De asemenea, vă vom recomanda formula de guvernanță potrivit tipului de business și vă vom susține în implementare, astfel încât în scurt timp să minimizăm pierderile de orice tip și să reușim ajustarea porceselor în sensul planului de acțiune stabilit.

Totodată, vă vom asigura planul de comunicare adaptat procesului de schimbare, diminuând rezistența iminentă și determinând acceptul și implicarea participanților.

Lean Management

În majoritatea organizațiilor în topul piramidei ierarhice stă top managementul, în organizațiile lean întotdeauna vor fi clienții și partenerii de business întrucât aceștia definesc valoarea și creează cererea. Nivelul următor în piramidă este alocat angajaților care intră în contact cu clienții și partenerii de business, cei care pot identifica cel mai bine nevoile acestora. Responsabilitatea managementului executiv este definirea obiectivelor strategice și stabilirea unor constante.

Rolul managementului este acela de a traduce și comunica scopul și strategia de la nivelul organizației pentru echipe și, ori de câte ori este nevoie, la nivel individual. Managementul trebuie să elimine barierele, să stabilizeze procesele și să susțină angajații în dezvoltarea lor astfel încât să-și asume un proces de perfecționare continuu.

Un principiu major al organizațiilor de tip lean este respectul pentru oameni. Fiecare om posedă o colecție unică de experiențe și potențial care poate aduce o contribuție distinctivă. Rezolvarea cross-funcțională a problemelor nu se poate face decât în deplin respect pentru competențele și experiențele fiecărui membru din echipă, la toate nivelurile organizaționale.

Trainingul pe care îl propunem atinge cele mai importante principii ale lean managementului prin exerciții practice și metode care facilitează învățarea și susține interesul. Lean Managementul nu este doar o formare de două zile, ci un bun câștigat pentru cultura organizațională.

Target:
  • Middle și top management

Obiective

  • Crearea unor comportamente proactive care se bazează pe constanța obiectivelor, respectul pentru oameni și continua perfecționare;
  • Disciplină în identificarea și rezolvarea problemelor;
  • Ascultarea și înțelegerea „Vocii Clientului”;
  • Realizarea sarcinilor fără a fi nevoie de revenire pentru a obține o calitate mai buna quality at source;
  • Conștientizarea proceselor interdependente.

Mijloace

  • Noțiuni teoretice de lean management;
  • Studii de caz;
  • Jocuri de rol;
  • Jocuri de echipă care facilitează învățarea și conștientizarea conceptelor introduse.

Follow up

  • La 60 de zile după finalizarea trainingului;
  • Analiza și feedback detaliat pentru fiecare persoană care a participat la formare;
  • Recomandări individuale și de echipă.
  •  

Visual Management

5S – SORT, SET in order, SHINE, STANDARDIZE, SUSTAIN

Visual management are ca bază implementarea celor 5S nu doar pentru că aduc un plus de ordine în activitate, dar mai ales pentru ca 5S crește conștientizarea asupra proceselor de business, identifică sursele de „risipire” și oportunitățile de a îmbunătăți.

Odată implementat 5S, pasul următor este afișarea informațiilor relevante care trebuie să fie cunoscute și impartășite la nivelul echipei, fără a fi nevoie să fie solicitate în mod specific.

Factorii importanți în visual management sunt proximitatea (locarea furnizorului de informație față de cei care au nevoie propriu-zisă de informație) și complexitatea (cantitatea de informație care este comunicată).

Definitoriu în visual management este crearea unui standard work ceea ce facilitează identificarea rapidă a elementelor și condițiilor non-standard care nu aduc valoare și irosesc resurse.

Oamenii au nevoie să știe cum este măsurat ceea ce fac și impactul acțiunilor individuale și de echipă pentru a-și menține și îmbunatăți standardele.

De aceea trebuie să aibă permanent acces la informație în timp real. Este important însă să știm ce tip de informație trebuie să furnizăm, unde, când și cum trebuie ea comunicată astfel încât impactul său să fie pozitiv și să determine continua perfecționare.

Obiective

  • O mai bună stabilitate și predictibilitate a proceselor;
  • Asumarea succeselor și a eșecurilor la nivel individual și de echipă;
  • Stimularea sentimentului de apartenență și conștientizarea rolului individual în echipă;
  • O mai bună indentificare a problemelor și a oportunităților de soluționare;
  • O mai bună comunicare în echipă;

Mijloace

  • Noțiuni teoretice de visual management;
  • Studii de caz;
  • Jocuri de rol;
  • Jocuri de echipă care facilitează învățarea și conștientizarea conceptelor introduse.

Follow up

  • La 60 de zile după finalizarea trainingului;
  • Analiză și feedback detaliat pentru fiecare persoană care a participat la formare;
  • Recomandări individuale și de echipă.