1. Marketing pentru non-marketeri

  • Ce este marketingul?
  • Cine și de ce are nevoie de marketing?
  • Trebuie să aibă și alți angajați ai companiei noțiuni de marketing chiar dacă nu lucrează direct cu aceste noțiuni? De ce?

Iată doar câteva din întrebările la care dorim să vă ajutăm să răspundeți. Pentru că marketingul trebuie să fie o permanentă preocupare a fiecărui angajat pentru a face mai mult și mai bine, astfel încât clienții organizației să fie atrași și mulțumiți, ca în final să cumpere produsele și serviciile oferite.

Marketingul este despre a cunoaște clientul și de a-i oferi un produs sau serviciu care să răspundă nevoilor și dorințelor lui, iar toată lumea din organizație trebuie să fie conștientă de importanța acestui domeniu.

2. Cercetarea de marketing

  • De ce este importantă cercetarea de marketing?
  • Ce tehnici și metode se pot utiliza?
  • Câte resurse ar trebui să alocăm cercetării de marketing?
  • Și, poate cel mai important, cum folosim în mod practic și eficient rezultatele cercetării de marketing?

O prezentare exhaustivă a tehnicilor și metodelor de cercetare de marketing, a rolului și importantei acesteia în cadrul organizației.

Vom face o trecere în revistă a metodelor utilizate în cercetarea de marketing, de la cele mai simple la cele mai complexe. Vă vom oferi exemple practice și studii de caz și vă vom învăța la acest training să aplicați practic și eficient rezultatele unei cercetări de marketing în activitatea curentă a organizației.

Produs, Preț, Plasare, Promovare și Public

3. Cei 5 P

  • Noțiunea celor „5P”
  • Care este importanța lor în marketing?
  • Cum aplicăm teoria în practică?
  • Cum valorificăm fiecare „P” pentru a avea rezultate satisfăcătoare în marketing?

Un seminar interactiv, bazat pe o combinație echilibrată de teorie și de exemple practice, care își propune să aducă mai multă claritate asupra celor „5P” și a interdependenței dintre aceștia.

Cu siguranță nu vom obține niciodată rezultate spectaculoase cu un produs sau serviciu foarte bun, dacă acesta nu este promovat corespunzător și dacă mesajul în legătură cu avantajele oferite nu ajunge la consumatorul final. Dar este oare suficient? Bineînțeles că nu!

Vă vom dezvălui principiile după care se analizează și se aplică cei   „5P”, astfel încât să nu neglijați niciun aspect atunci când vă lansați un nou produs sau serviciu.

Un atelier dedicat echipelor de marketing și comercial.

4. Marketing și Vânzări

Este eterna dispută dintre marketing și comercial  prezentă în fiecare organizație?

  • Cât este normal?
  • Cât este lupta de idei si cât este orgoliu?
  • Unde începe rolul marketingului și unde cel al echipei comerciale?
  • Cine urmărește rezultatele?
  • Cine își asumă meritele reușitelor și mai ales responsabilitatea acestora?
  • Care sunt pârghiile care determină aceste două echipe să colaboreze eficient?

Vă vom prezenta câteva studii de caz și vă vom propune strategii diverse care pot face ca echipele de marketing și comercial să lucreze eficient, fără dispute inutile. Ne propunem „să vă echipăm” cu un set de metode de lucru, cu aplicabilitate imediată, care vă vor asigura o colaborare mult îmbunătățită la nivelul celor două echipe.

5. Public Relations

Trăim într-o nouă eră a comunicării aflată într-o continuă schimbare unde adaptabilitatea și dorința de evoluție sunt esențiale.

  • Cum și prin ce mijloace vom comunica în viitor?
  • Care va fi cea mai eficientă, rapidă, de impact campanie de PR?
  • Cum ne putem adapta eficient la noile cerințe ale pieței?

Ne propunem să discutăm împreună despre, cele mai eficiente tehnici de PR, dar mai ales, cum va arăta PR-ul viitorului. Cum trebuie să ne pregătim strategiile pentru a avea o comunicarea eficientă și de impact.

Vă vom prezenta câteva din cele mai avansate metode și strategii de PR și vom încerca să vă pregătim pentru ceea vă așteaptă în viitor.