Strategie de Marketing

Strategii de succes care pot aduce plus valoare

Marketing Strategic

Ce stă la baza unei strategii de succes?

    • De ce unele organizații reușesc în condiții de criză și altele eșuează?
    • Ce fac pentru a fi diferite în piață?
    • Ce strategii adoptă aceste organizații?
    • Cât de mult din strategia unei organizații se bazează pe marketing?
    • Este întotdeaunea un mediu economic dificil un motiv pentru rezultate mai slabe?
    • Există strategii de succes care pot aduce plus valoare organizației chiar în condiții de piață dificile?

       

       

Vă oferim un workshop care se adresează în special managerilor din domeniul marketing și care își propune să vă prezinte diverse tipuri de strategii de marketing aplicabile în contexte economice diferite.

Vă  vom demonstra cu exemple concrete de ce unele organizații au reușit nu numai să supraviețuiască în condiții economice dificile, ci chiar să găsească noi surse de venit, de creștere și diversificare a activității.

Vă vom ajuta să înțelegeți cum se construiește o strategie de succes și care sunt elementele cheie de care trebuie să țineți cont atunci când construiți o strategie pentru organizația dumneavoastră. Mai mult, vă vom demonstra ca o strategie pe hârtie poate avea succes, dar va fi cu siguranță un eșec dacă nu este urmărită, analizată pe parcurs și uneori, revizuită.

Vă vom arăta cum să faceți toate aceste lucruri pentru a fi în masură să implementați rapid în cadrul organizației dumneavoastră  strategii de succes.

Marketing B2B

  • Este mai simplu sau mai dificil să ai clienți din zona business-ului?
  • Este strategia de marketing diferită atunci când clientul este o altă organizație și nu o persoană fizică?
  • Trebuie să știm ceva specific? Trebuie să facem ceva diferit?

Vă vom arăta cum să construiți un mix de marketing eficient, dar și ce metode și tehnici specifice sunt utilizate pentru abordarea marketing-ului B2B.

Veți afla în primul rând ce și cum trebuie să faceți diferit atunci când aveți în calitate de client final o organizație. Ce produs, ce preț, ce metodă de ditribuire și mai ales, ce tip de comunicare și promovare să utilizați ca mesajul dumneavoastră să ajungă la receptor și să aibă succes.

  •  

Branding

  • Ce înseamnă „branding” și ce reprezintă de fapt acest concept?
  • Cât de importantă este imaginea unei organizații pe piață?
  • Cum se constuiește această imagine și cum se menține?
  • Cât valorează de fapt imaginea unei organizații?
  • Poate fi considerată o valoare intrinsecă?
  • Când este indicat să facem „rebranding”?
  • Care sunt beneficiile unei campanii de „rebranding”? Dar riscurile?

Sunt cu siguranță întrebări pe care fiecare persoană de marketing și fiecare manager al unei organizații și le pun la un moment dat, iar noi dorim să vă ajutăm să găsiți răspunsurile.

Un training care de adresează atât persoanelor din domeniul marketingului, dar și factorilor de decizie dintr-o organizație care își propune să vă echipeze cu toate informațiile necesare pentru a fi în masură să evaluați singur/ă valoarea imaginii organizației  dumneavoastră.

Vă vom arăta ce tehnici puteți să utilizați pentru a crește această valoare. Veți avea la îndemână instrumentele necesare pentru evaluare, dar și pentru a decide dacă este sau nu necesar un „rebranding” în cazul organizației dumneavoastră.

Vă vom ajuta să aveți în vedere toate argumentele „pro” și „contra” unei campanii de rebranding și vă vom împărtăși din experiența altor organizații, astfel încât să fiți în masură să evaluați corect beneficiile și risurile unei asemenea acțiuni.