1. Modul de vânzări

Abordarea vânzării din mai multe perspective, împreună cu o mai bună cunoaștere de sine și a tipologiilor umane vor defini formarea dumneavoastră  comercială.

Etapele recomandate pentru a fundamenta informațiile sunt cele pornind de la cunoașterea de sine către buna înțelegere a celorlalți, printr-o comunicare cu impact, formarea și dezvoltarea echipelor de vânzare, managementul clienților -persoane fizice sau organizații.

Vom construi împreună soluția cea mai potrivită plecând de la soluția integrată de vânzare și vom oferi sesiuni de consiliere și couching specific profilului dumneavoastră.

Etapa I

  • Eu sunt important! – Curs de adaptare la mediu
  • Personalitate și mod de aborbare în echipă

Etapa a II-a

  • Comunicare cu impact
  • Dezvoltarea abilităților de vânzare și negociere

Etapa a III-a

  • Motivarea echipei de vânzare
  • Coaching în echipe de vânzări

Etapa a IV-a

  • Consiliere gratuită timp de 3 luni pe orice proiect de vânzare și resurse umane.

Modulul se desfașoară pe o perioadă de 3 luni, având câte un curs la două săptămâni, conform etapelor descrise mai sus, și va fi urmat de o consiliere specifică, analiză și propunere de proiecte privind managementul echipelor de vânzare și managementul resurselor umane.

2. Modul de comunicare

Etapele pe care le propunem în acest modul sunt chiar pașii pe care trebuie   să-i urmați pentru a reuși să comunicați un mesaj cu impact atât la nivel personal, cât și la nivel organizațional.

Modulul vizează dezvoltarea celor două laturi comunicaționale. Comunicarea la nivel personal și comunicarea în cadrul echipei, la nivel organizațional, vizând la fel de mult comunciarea verbală și cea non-verbală.

La finalul modulului veți reuși să transmiteți un mesaj corect, simplu și cu impact asupra echipei dumneavoastră, putând să vă organizați discursul astfel încât să aibă impactul dorit. La final veți deține toate informațiile necesare pentru a utiliza eficient cel mai complex instrument de management: COMUNICAREA.

Etapa I

  • Eu sunt important! – Curs de adaptare la mediu
  • Limbajul non-verbal. Cum să citim și să înțelegem

Etapa a II-a

  • Mesaj cu impact. Poți spune orice, când dorești, cum dorești și cui trebuie
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare individuale și în echipă

Etapa a III-a

  • Comunicare organizațională
  • Comunicarea cu impact în vânzare

Etapa a IV-a

  • Consiliere gratuită timp de 3 luni pe orice proiect managerial sau de vânzare.

3. Modul management de echipă

  • Sunteți manager sau leaderul echipei dumneavoastră?
  • Vă doriți să aflați ce stil de management este mai potrivit echipei dumneavoastră?
  • Doriți să știți care sunt cele mai potrivite forme de motivare?

Modulul pe care vi-l propunem va parcurge informațiile necesare pentru a putea construi o echipă puternică, plecând de la buna cunoaștere a membrilor săi și până la a înțelege care sunt resorturile care pot stimula energiile pentru a cunoaște succesul.

Vom face împreună o incursiune în zona de aptitudini, profile și tipuri de echipă, încercând să aflăm ce stil managerial se potrivește fiecărui  tip de echipă  în funcție de  moment de dezvoltare.

Vom analiza ciclul de viață al echipei pentru a anticipa formele sale tipice de manifestare astfel încât să le recunoști ușor și să folosești panaceul potrivit.

Etapa I

  • Personalitate și mod de aborbare în echipă
  • Dinamica echipei

Etapa a II-a

  • Stiluri de management și tipuri de echipă
  • Coaching-ul: un instrument de eficientizare a rezultatelor

Etapa a III-a

  • De la leader la manager
  • Abordări în motivarea echipelor

Etapa a IV-a

  • Consiliere gratuită timp de 3 luni pe orice proiect de eficientizare și organizare sau restructurare de echipă.

4. Managementul Performanței

  • Ce este performanța și cum se naște ea?
  • Cât este talent și cât este efort în munca pe care o facem?
  • Cum stimulăm efortul?
  • Cum recunoaștem potențialul?
  • Cum putem să îl susținem pentru a ajunge la performanță?
  • Cine poate să ghideze performanța noastră?
  • Care sunt metodele prin care putem să menținem performanța pentru o perioadă cât mai lungă de timp?
  • Cum trecem peste momentele grele fără a ne pierde focusul pentru reușită?
  • Cum putem să corelăm în mod eficient atitudinea potrivită cu atenția pentru rezultate?
  • Cum stimulăm implicarea și curiozitatea?

Aceste întrebări își au răspunsul în ani de cercetare și practică. De-a lungul timpului ne-am documentat, am experiementat și coroborat cele mai noi tehnici în domeniul performanței de vârf, astfel încât să îți putem aduce toate detaliile ce pot să susțină efortul managerial în obținerea și menținerea performanței.

Obiective:

  • Înțelegerea principiilor de bază din managementul performanței;
  • Abordarea unitară a metodelor care susțin performanța;
  • Evaluarea corectă a potențialului;
  • Susținerea și mentinerea performanței;
  • Corelarea atenției pe rezultat cu o atitudine de succes.

Mijloace:

  • Elaborarea unui ghid de susținere a performanței;
  • Experimentarea diverselor metode de menținere a performanței;
  • Jocuri de rol și studii de caz;
  • Analiza impactului diverselor aborbări de stimulare a performanței.

Follow up:

  • Feedback individual și de echipă dupa finalizarea traingului;
  • Coaching in the pocket timp de 4 săptămâni după finalizarea trainingului.
  • Follow up în sesiuni de coaching individual și de echipă la 30 și 60 de zile după finalizarea trainingului;
  • Recomandări individuale și de echipă.