Ce înseamnă eficiență în negociere?
Sunt câteva întrebări ale căror răspunsuri vor fi pe larg prezentate într-un training ce îmbină noțiunile teoretice despre vânzare, cu exerciții practice de comunicare, negociere,profile de personalitate și tiplologii de client în funcție de specificul organizației tale și de piața căreia i se adresează.
Discutăm pe larg despre profilul vânzătorului, despre competențele și abilitățile sale, despre cum înfluențează omul care vinde clientul și abordarea lui.
Un training ce pune în context clientul, vânzătorul, organizația, produsul și piața în perspectiva rezultatelor pe termen lung.
Noi avem puterea uimitoare de a da viață cuvintelor. Noi putem să transmitem sensuri care trec peste cele obișnuite și să oferim mesaje care nu vor fi uitate.
Ne asigurăm că aducem către dumneavoastră tot ce este necesar pentru a reuși să folosiți propriile resurse pentru a exprima exact ceea ce doriți concret și cu impact astfel încât să fie ușor de reținut și urmat.
Veți reuși să completați mesaje și să ridicați bariere. Veți ști cât de important este să ascultați – ascultând și să tăceți – tăcând. Să găsiți sensurile potrivite pentru parteneri diferiți de discuție și la final să reușiți să aveți cheia tuturor înțelesurilor.
Vă vom ajuta să percepeți comunicarea dintr-o perspectivă nouă, aceea a mesajului concret, simplu și de impact.
Oferim exemple de criterii ale schemelor variabile pentru echipele de vânzare și pentru echipele de suport. Determinăm pașii care stau la baza dezvoltării schemelor variabile și ce trebuie să conțină și la cât timp trebuie modificate.
Acestea sunt doar câteva zone care sunt abordate pe larg în cadrul trainingului care vizează tipurile de eficientizare și motivare ale echipelor.
Vom găsi împreună cea mai bună soluție pentru contextul dumneavoastră organizațional.