1. Dezvoltarea abilităților de vânzare și negociere

  • Cum puteți să vindeți mai mult?
  • Cum să aduceți mai mult impact în relaționarea cu oamenii?
  • Cum să reușiți să tratați eficient obiecțiile?
  • Care ar fi acel mesaj miraculos care poate să atragă clientul?
  • Ce îi puteți spune ca să îl fidelizați?
  • Ce trick-uri trebuie să dețineți ca să deschideți comunicarea cu clienții dumneavoastră?
  • Ce înseamnă eficiență în negociere?

Sunt câteva întrebări ale căror răspunsuri vor fi pe larg prezentate într-un training ce îmbină noțiunile teoretice despre vânzare, cu exerciții practice de comunicare, negociere,profile de personalitate și tiplologii  de client în funcție de specificul organizației tale și de piața căreia i se adresează.

Discutăm pe larg despre profilul vânzătorului, despre competențele și abilitățile sale, despre cum înfluențează omul care vinde clientul și abordarea lui.

Un training ce pune în context clientul, vânzătorul, organizația, produsul și piața în perspectiva rezultatelor pe termen lung.

2. Comunicare cu impact în vânzare

Noi avem puterea uimitoare de a da viață cuvintelor. Noi putem să transmitem sensuri care trec peste cele obișnuite și să oferim mesaje care nu vor fi uitate.

  • Cum putem sa ne asigurăm ca suntem înțeleși?
  • Cum putem să fim urmați?
  • Cum putem face ca mesajele noastre sa nu fie uitate?
  • Cum putem să stârniți curiozitatea cuiva astfel încât să dorească mai multe informații?
  • Cum ne asigurăm că putem să ne controlăm friciile și că putem să stărnim emoții care să aibă impact?
  • De ce sunt importante poveștile?

Ne asigurăm că aducem către dumneavoastră tot ce este necesar pentru a  reuși să folosiți propriile resurse pentru a exprima exact ceea ce doriți concret și  cu impact astfel încât să fie ușor de reținut și urmat.

Veți reuși să completați mesaje și să ridicați bariere. Veți ști cât de important este să ascultați – ascultând și să tăceți – tăcând. Să găsiți sensurile potrivite pentru parteneri diferiți de discuție și la final să reușiți să aveți cheia tuturor înțelesurilor.

Vă vom ajuta să percepeți comunicarea dintr-o perspectivă nouă, aceea a mesajului concret, simplu și de impact.

3. Motivarea echipei de vânzare

  • Care sunt cele mai bune metode de motivare?
  • Cât de mult costă?
  • Putem să motivăm fără costuri mari?
  • Ce ține de motivarea materială și ce de motivarea emoțională?
  • Câtă putere au managerii să motiveze?
  • Cum trebuie să creștem un leader pentru a da forță echipei noastre?

Oferim exemple de criterii ale schemelor variabile pentru echipele de vânzare și pentru echipele de suport. Determinăm pașii care stau la baza dezvoltării schemelor variabile și ce trebuie să conțină și la cât timp trebuie modificate.

Acestea sunt doar câteva zone care  sunt abordate pe larg în cadrul trainingului care vizează tipurile de eficientizare și motivare ale echipelor.

Vom găsi împreună cea mai bună soluție pentru contextul dumneavoastră organizațional.