Dezvoltare Personala

Cele 3 beneficii ale practicii de mindfulness

Te afli într-o lume dinamică, unde agitația și schimbarea continuă te fac să îți pierzi atenția și concentrarea asupra sinelui tău interior. Te întrebi cum ai putea să îți re-echilibrezi emoțiile și gândurile pentru a putea trece peste anumite blocaje ce nu îți dau voie să te dezvolți?

Îți prezentăm 3 beneficii ale practicii de mindfulness.

Mindfulness (meditația) înseamnă menținerea unei conștientizări  a momentului prezent, fiind conectat cu gândurile, sentimentele, senzațiile tale corporale și ale mediului înconjurător. Mindfulness implică acceptarea a tot ceea ce ești și simți, iar acest lucru te face să fii atent la gândurile și sentimentele tale fără a le judeca – fără a crede, de exemplu, că există un mod „corect” sau „greșit” de a gândi sau  simți într-un anumit moment. Când practici mindfulness, gândurile tale se adaptează la ceea ce simți în momentul prezent, mai degrabă decât să revii asupra trecutului sau să îți proiectezi viitorul.

  1. Îmbunătățirea bunăstării interioare

 Creșterea capacității de mindfulness susține multe atitudini care contribuie la o viață satisfăcută. A fi conștient de momentul prezent te face să te bucuri mai mult de ceea ce te înconjoară și plăcerile din viața ta, determinându-te să te angajezi pe deplin în activități și să creezi o capacitate mai mare de a face față evenimentelor diverse. Concentrându-se pe aici și acum, mulți oameni care practică mindfulness constată că sunt mai puțin predispuși să fie prinși de griji cu privire la viitor sau regrete pentru trecut, sunt mai puțin preocupați de preocupările legate de succes și stimă de sine și sunt mai capabili pentru a forma conexiuni profunde cu ceilalți.

  1. Îmbunătățirea sănătatea fizică

Dacă o bunăstare mai bună nu este un stimulent suficient, oamenii de știință au descoperit că tehnicile de atenție ajută la îmbunătățirea sănătății fizice în mai multe moduri. Mindfulness te poate ajuta la ameliorarea stresului, tratarea bolilor de inimă, scăderea tensiunii arteriale, reducerea durerilor cronice, îmbunătățirea somnului și ameliorarea dificultăților gastro-intestinale.

  1. Îmbunătățirea sănătății mintale

 În ultimii ani, psihoterapeuții s-au orientat către meditația mindfulness ca un element important în tratamentul mai multor probleme, inclusiv: depresie, abuz de substanțe, tulburări alimentare, conflicte de cuplu, tulburări de anxietate și tulburare obsesiv-compulsivă.

Dacă te-am făcut curios și ai dori să afli cum poți realiza în mod eficient practica de mindfulness, te invităm să te dai click pe link-ul de mai jos pentru a afla mai multe detalii despre tabăra RECONECTARE.

<< Află mai multe detalii >>

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *