Poți spune tot ce vrei, când anume, cui și cum trebuie!

1. Comunicare internă. Mesaj cu impact.

Rețeaua comunicațională se creează atât la nivel formal cât și la nivel informal prin aderarea membrilor săi.

  • Ce trebuie să comunicăm?
  • Când și unde?
  • De către cine?
  • Care sunt instrumentele cele mai eficiente?
  • Cum putem evita conflictele?
  • Cum putem gestiona tensiunile?
  • Ce trebuie să faceți în calitate de manager?
  • Ce trebuie să știți în calitate de angajat?
  • Cum influențează profilul individual comunicarea în echipă?

 

Acestea sunt doar câteva subiecte pe care le vom dezbate din diferite perspective:

  • Contextul obișnuit de business;
  • Contextul de criză;
  • Un business în faza de start up sau de dezvoltare.

2. Leadership - principii, abordare și impact

Trainingul trasează principiile de bază ale leadershipului. Care sunt și cum trebuie abordate în funcție de individ și de echipă.

  • Ce tip de leader sunteți?
  • Care sunt formele de leadership care vi se potrivesc?
  • Care sunt limitele și cum le puteți depăși?
  • Ce trebuie să știți pentru a deveni leader?
  • Ce trebuie să știți despre echipa dumneavoastră pentru a putea fi cu adevărat leaderul acesteia?
  • Care sunt instrumentele de care aveți nevoie?
  • Când știți că sunteți acceptat?
  • Cum și când știți că echipa vă respinge?

Vă propunem o abordare directă, nuanțată care să garanteze răspunsuri. Este un curs de tip workshop în cadrul căruia vom experimenta împreună variante ale leadership-ului pentru a le recunoaște și a simți care este cea mai potrivită formă pentru dumneavoastră.

3. Dinamica echipei

Viața echipei dumneavoastră  începe din prima zi în care v-ați unit pentru un scop comun și continuă să devină cu fiecare nou membru care vi se alătură. Fiecare membru vine cu experiențe diverse și unice și își va pune amprenta asupra echipei.

 

  • Care sunt fazele prin care trece echipa de la momentul formării și cum le recunoașteți?
  • Cum o influențează fiecare stadiu?
  • Care este comportamentul actorilor, subordonați și manageri?
  • Ce trebuie să conștientizeze membrii în fiecare moment?
  • Ce puteți face pentru a influența?
  • Ce tip de leader se potrivește fiecărui stadiu?
  • Cum puteți să vă adaptați fiecărui stadiu al echipei?

Vom studia împreună fazele de dezvoltare, vom înțelege ce le caracterizează și cum sunt ele percepute la nivel de individ. Vom decupa frânturi de viață organizațională pentru a le analiza în detaliu.

Noi toți avem dreptate, din punctul nostru de vedere.

4. Personalitate și mod de aborbare în echipă

  • Sunteți senzorial sau intuitiv?
  • Judicativ sau perceptiv?
  • Extrovert sau introvert?
  • Reflexiv sau sentimental? Dar colegii sau șeful dumneavoastră?
  • Cum influențează personalitatea fiecăruia întregul mediu organizațional?
  • Cum trebuie să abordăm un tip sau altul de personalitate pentru a avea impact?

Ne propunem să vă facem cunoștință cu „EU-ul  interior”  și cu colegii sau prietenii dumneavoastră dintr-o nouă perspectivă. Veți constata că un individ poartă amprenta contextualității, personalității, vârstei și familiei sale și că acestea sunt semnificative.

Având acces la datele „strategice” și privind personalitatea fiecăruia, veți putea să vă adaptați modul de abordare la tipologia individului și astfel să obțineți rezultatele mult așteptate.

Vă oferim analize și explicații ce vor transforma informațiile complicate în date accesibile care vor facilita relaționarea.