Despre noi

Cine suntem?

All to Know este o agenție de consultanță, coaching și training, cu profesioniști de valoare în domeniul managementului, comunicării, resurselor umane și proiectelor de eficientizare.

All To Know este materializarea pasiunii reale de a îmbrăca oamenii cu emoții frumoase și idei utile.

Despre Alexandra Olteanu

Consultant, trainer, coach și expert în business

Sunt Alexandra Olteanu și am 22 de ani de activitate în diverse companii, cărora le mulțumesc pentru tot ceea ce  m-au învățat pentru că astăzi să fiu pregătită, împreună cu echipa cu care colaborez, să aduc experiență, expertiză și dăruirea mea pentru a genera voință de a ști și puterea de a pune în practică.

După mai bine de 20 de ani de activitate în banking, servicii financiare, industrie farmaceutică și BPO/SSC, în special în management HR, comunicare, business process management, dar și în achiziții, logistică sau control intern, adunând povești interesante despre organizații, oameni, relații și procese, am construit All To Know –  ca un izvor aducător de energie și învățare .

CE FACEM?

B2C

  • Sesiuni de consiliere, coaching și training.
  • Programe, webinarii și tabere pentru dezvoltare personală.

B2B

Proiecte majore coordonate în zona de HR și comunicare internă

  • Proiectul Card Avantaj – Credit Recrutare cu volumetrie mare în industrii diverse cu profile complexe și de nișă Banking – peste 200 de poziții noi/ an;
  • Europe Bank – peste 200 de angajați noi și servicii financiare – peste 200 de poziții noi/ an;
  • BRD Finance – de la 1 angajat la aproape 800 în 4 ani BPO/SSC – peste 300 de poziții noi/ an;
  • Societe Generale European Business Services – de la 100 de angajați la 900 de angajați în 3 ani;
  • Restructurare organizațională Credit Agricole (Emporiki Bank) – crearea rețelei naționale, înființarea de sucursale, crearea de noi structure și reorganizarea departamentală;
  • BRD Finance – crearea rețelei naționale de vânzări; restructurare organizațională importantă în perioada crizei economice; transformări de fluxuri organizaționale prin proiecte de 6 sigma;
  • Societe Generale European Business Services – crearea unei noi structuri organizaționale în cadrul SSC-urilor existente;
    • înființarea de noi SSC-uri;
    • implementarea politicilor și procedurilor de HR, formarea HRBP și poziționarea acestora la nivel organizational;
    • implementarea și monitorizarea KPI-ilor de HR Cultură și Comunicare organizațională.

Programe și evenimente

  • Employees Value Proposition Focus Grup Organizațional Townhall & Seminarii de strategie– evenimente cu până la 1000 de participanți;
  • Implementarea Visual Management – campanii de creare și menținere de employer banding;
  • Implementarea și comunicarea unor programe complexe de C&B Job Gridding & Competency Mapping (design, comunicare și implementare) Lunch and Learn;
  • Coffee with my CEO/COO Internal Coaching Pool– program dedicat angajaților cu bun potențial pentru coaching are în vedere formarea unui nucleu de coachi interni care susțin proiectele interne de performanță și relaționare;
  • Leadership Model – proiect de comunicare și asumare comportamentală; valorilor de grup;
  • Service Culture – proiect de formare comportamentală în spiritul serviciilor de calitate oferite clienților și a echilibrului de răspuns la nevoile clienților și  angajaților;
  • Animare de echipă/ Teambuilding-uri cu echipe de până la 400 de persone;
  • Talk Show Organizațional – program dedicat dialogului intern pe subiecte de actualitate:
    • emisiune de știri cu principalele evenimentele ale anului;
    • spoturi publicitare privitoare la activitatea și oamenii din fiecare department;
  • Best practice sharing – împărtășirea bunelor practici din diverse domenii de activitate;
  • Learning & Development Academia profesioniștilor– program dedicat angajaților cu bun potențial atât în vederea cunoașterii activităților desfășurate în toate structurile organizației, cât și a expuneri lor și relaționării cu manageri din diverse arii de business;
  • Management Academy – program construit pe 4 niveluri de instruire managerială, plecând de la angajații care au bun potențial pentru a deveni manageri până la top management;
  • Coaching pentru performanță – program dedicat echipelor de vânzări, call center, back office și collection pentru creșterea performanței prin sprijinul intern al angajaților cu bun potențial;
  • Mentoring & Reverse mentoring – Program dedicat angajaților tineri care dețin skill-uri specifice prin care pot face upgrade-ul către alte poziții în cadrul organizației cu ajutorul angajaților cu senioritate mai mare;
  • On the job training – dedicat cunoașterii organizaționale și expunerii oamenilor cu potential;
  • Co-development – sesiuni de sharing în special pe subiecte de actualitate organizațională sau după sesiunile de training în vederea înțelegerii conceptelor prin studii de caz.